Mike gaat niets van enige informatie geven die je als deskundig moet ervaren, want dat is die niet. Maar ik had zo'n 3 jaar geleden ook het zelfde budget en ben uiteindelijk op die Jupiter uitgekomen. (Toch voor de nieuwe bling bling gegaan:-)
Ik durf te stellen dat je voor dat geld (€545,-) echt geen spijt gaat krijgen.
Een goede no nonsens toeter zonder rare fratsen of andere dingen die afleiden.
Voor een gemiddelde amateur is dit een uitermate geschikte toeter.
Daar zullen er vast meer van zijn maar die ken ik niet dus van mij krijg je geen soort van vergelijkings test of iets dergelijks, maar de Jupiter 606CM uit Taiwan is voor mij op dit moment echt ruim voldoende. Er zullen plentie deskundige zijn die er de neus voor ophalen en komen met klankleur, speelgemak, boring, en weet ik veel wat voor goede adviezen.
Allemaal goed bedoeld maar laat ik zeggen dat ik daar (nog ) niet aan toe ben.
Ik moest een allround toeter die zuiver blijft in het normale register zonder rare uitschieters qua stemming (ja die toeters bestaan, dat weet ik dan weer wel
Dit is echt een prima ding, en voordat mij kwaliteit boven die van m'n toeter uit gaat komen heb ik wel weer een nieuw budget:-) Het is zeker geen toeter voor het leven, niet dattie stuk zal gaan of iets. maar waarschijnlijk ben ik over 10 jaar zover dat ik een 1600i waard ben;-)
Wil je hem komen beluisteren kom dan Zaterdag a.s. naar Hoofddorp dan kan je deze horen tijdens Big Band Blast en de Windmill Big Band.
Maar je mag ook bij mij thuis langs komen;-) [Het bier staat koud]
(P.s. ik gebruik hem icm de JK 10½CW)
Nou dat dus. Ik zou zeggen succes met zoeken.