L J schreef:
camel schreef:
Ow, ze zullen er vast wel meer zijn ook, maar voor het merendeel van de trompettisten, werkt monette blijkbaar niet...
Dat snap ik niet. Dan ga je er dus van uit dat het merendeel van trompettisten erop heeft gespeeld, wat volgens mij niet zo is. Net zo min als een Hades of wat dan maar.
Tien jaar geleden speelde ik in een sectie met allemaal 6 Bachs. Momenteel is er nog maar één die Bach speelt, blijkbaar werkt het voor het merendeel van de trompettisten niet...?
Naja, het is natuurlijk een investering. Dus ik kan me voorstellen dat dat afschrikt. Laat ik de stelling omdraaien. Blijkbaar is de keuze groot zat om niet te hoeven uitwijken naar Monette. En valt de keuze op iets dat binnen het budget perfect werkt. (Ik zou me iig geen Monette kunnen veroorloven).
En over je laatste regel: blijkbaar hebben inderdaad al die sectiegenoten van je iets gevonden dat beter werkt. Dat kan toch? Lijkt me eerlijk gezegd niet zo heel gek. Je blijft zoeken naar iets wat beter is dan je hebt. Ik kan me daar in het geval van Bach zelfs vrij veel bij voorstellen. Zeker als je het hebt over de bachs van 10 jaar geleden.