Geregistreerd: 11 dec 2001 13:38 Berichten: 8 Woonplaats: Amersfoort
Het verbaast me dat ik dit hier nog niet ben tegengekomen: 27 Februari staat Tower of Power in Rijssen. Voor meer info kun je terecht op http://www.lucky.nl. De kaartverkoop is al begonnen.
Geregistreerd: 13 aug 2003 13:19 Berichten: 173 Woonplaats: Nijmegen
Ik ben ook al aan het zoeken voor A'dam (17 maart schijnt de datum te zijn); maar kan niks vinden. Blijkbaar hebben ze een tourtje door Nederland/Europa, dus wellicht nog meer data en plaatsen. Ik zou ook erg blij zijn met een site'je met info
Ik ben hier net naar een live DVD van de jongens aan het kijken... Zeer intdrukwekkend moet ik zeggen... Jessie McGuire, man wat kan die kerel spelen...
Die McGuire ligt er al weer een tijdje uit. Die vond ik ook erg lelijk spelen trouwens. Ik ben benieuwd of ze nu met weer andere mensen komen, of dat ze nog dezelfde groep hebben als bij hun laatste cd. De nieuwe trompettisten zijn trouwens erg goed, in tegenstelling tot de "teleurstellingen" die ze na Lee Thornberg en Greg Adams een tijdje hebben gehad.
ja ieder zijn zin natuurlijk he! Ik hou er wel van, zo veel power dat die man heeft. Ik denk dat iedereen wel zal moeten toegeven da's zo eenblazerssectie zeldzaam is..
Behalve de Jay-horns hier bij ons in België, of de heavy horns...
Die vind ik ook super...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen