trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Tower of Power
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 17:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Tower of Power
BerichtGeplaatst: 08 dec 2003 20:01 

Het verbaast me dat ik dit hier nog niet ben tegengekomen: 27 Februari staat Tower of Power in Rijssen. Voor meer info kun je terecht op http://www.lucky.nl. De kaartverkoop is al begonnen.

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 dec 2003 09:25 

Ik vind wel tickets voor Rijssen, maar voor Amsterdam vind ik niks. Kan iemand mij aub helpen????

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 dec 2003 11:26 

Ik ben ook al aan het zoeken voor A'dam (17 maart schijnt de datum te zijn); maar kan niks vinden. Blijkbaar hebben ze een tourtje door Nederland/Europa, dus wellicht nog meer data en plaatsen. Ik zou ook erg blij zijn met een site'je met info :!:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 dec 2003 12:01 

Kaartjes voor Amsterdam zijn te betsellen op www.ticketservice.nl, hier kun je trouwens ook kaartjes voor Rijssen kopen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 dec 2003 17:05 

Ik ben hier net naar een live DVD van de jongens aan het kijken... Zeer intdrukwekkend moet ik zeggen... Jessie McGuire, man wat kan die kerel spelen...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2003 11:24 

Die McGuire ligt er al weer een tijdje uit. Die vond ik ook erg lelijk spelen trouwens. Ik ben benieuwd of ze nu met weer andere mensen komen, of dat ze nog dezelfde groep hebben als bij hun laatste cd. De nieuwe trompettisten zijn trouwens erg goed, in tegenstelling tot de "teleurstellingen" die ze na Lee Thornberg en Greg Adams een tijdje hebben gehad.

Jeroen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 dec 2003 16:18 

ja ieder zijn zin natuurlijk he! Ik hou er wel van, zo veel power dat die man heeft. Ik denk dat iedereen wel zal moeten toegeven da's zo eenblazerssectie zeldzaam is..
Behalve de Jay-horns hier bij ons in België, of de heavy horns...
Die vind ik ook super...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 dec 2003 11:27 

Als we dan toch gaan discuseren over de TOP blazerssectie, dan moet ik mij er ook even in mengen. Jesse McGuire: hele goede trompettist, maar zijn geluid mengt voor geen meter in de sectie en ook is het niet altijd even zuiver. Wel indrukwekkend met wat voor gemak hij met name de solo's speelt.
Lee Thornburg en Greg Adams: Op CD (monster on a leash en T.O.P.) het mooist van allemaal, bijv. You can't fall up en Please come back to stay. Live vond ik het echter iets minder indrukwekkend. Lee Thornburg moest dan ook alle hoge partijen spelen, terwijl ze dat nadien (en denk nog steeds) afwisselen. Live was ik erg onder de indruk van Barry Danielian, maar die heeft nu niet bepaald op de mooiste nummers op CD meegespeeld. Je had hem samen met Bill Churchville eens moeten horen in Enschede!! Daar heeft Countdown Café nog een opname gemaakt. Dat vind ik het meest indrukwekkende live-optreden wat ik heb gehoord tot nu toe, al was de nieuwe blazerssectie in Utrecht dit jaar ook goed op dreef.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur