trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Spelen op Lowlands/de Uitmarkt :: Traffique
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 20:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jun 2004 16:37 

Maar dat sjouwen doe je evengoed, want je ging toch al naar Lowlands!
Ik ben het wel met je eens, trouwens! Ik ben er een keer geweest en vind eigenlijk dat je veel te ver moet lopen met je tent en de rest van je spullen! En dan maar hopen dat er nog een plekje is!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 jun 2004 17:08 

tieleke schreef:
Mij lijkt het ook zeker heel erg gaaf!! Het gaat toch om de ervaring die je krijg toch niet om wat je ervoor krijg :? dat is tenminste bij mij wel zo

tja en bij een aantal anderen niet........ :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jun 2004 10:05 

Maar je hebt sjouwen en sjouwen. En ik ben bang dater niet nog 'n trompetje bijpast (geen handen meer vrij).
Het is inderdaad zo dat het ver lopen is etc, maar altijd beter dan op Pinkpop bijvoorbeeld waar je vanaf je tent elke dag veel te ver moet lopen. Is op LoLa net wat beter.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 jun 2004 19:16 

daar staat toch niet voor niets dat ik dat vind :wink: of het moet zijn dat je je menig al niet meer mag geven hier op het forum :? :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 01:08 

Beste trompetters, zo vaag is het bericht traffigue nu ook weer niet. Het is gewoon de bedoeling dat het geluid als een golf over het plein of de velden beweegt. Zo'n performance is al eerder uitgevoerd en als iedereen nee zegt dat krijgt een kunstenaar zijn project nooit van de grond. En denk maar niet dat het veel betaald want in kunstenaarsland hangt alles van subsidies aan elkaar. Het gaat toch het meest om de lol en om te kijken of zoiets fatsoenlijk van de grond komt. ik heb mij al opgegeven met mijn jammerhout. Het kan echt geen kwaad als jullie ook volgen. :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 08:29 

Ik vind het wel heel erg verleidelijk om er aan mee te doen, toch een gratis dagje lola.., kan je je geen buil aan vallen toch? is ook wel weer een leuke ervaring. boeiend dat er verder geen geld tegenoverstaat, het gaat om de lol hierbij.
kdenk dat je wel vrij bekrompen bent als je hieraan niet zou meedoen vanwege het geld... ik bedoel, naar lola wordt zelfs vervoer geregeld. tlijkt mij erg tof, moet maar eens serieus overwegen of ik meegadoen.
wat ik me ook afvraag, zou je het stuk wat je moet spelen al krijgen voordat je daarheen gaat of zou je het gewoon op het eerste gezicht moeten spelen..?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 08:57 

Simonski schreef:
kdenk dat je wel vrij bekrompen bent als je hieraan niet zou meedoen vanwege het geld... ik bedoel, naar lola wordt zelfs vervoer geregeld. tlijkt mij erg tof, moet maar eens serieus overwegen of ik meegadoen.

beste vriend, er zijn mensen die moeten leven van hun muziek, snap je, die spelen om bijvoorbeeld hun huur te betalen, als ik dit zou aannemen, betekend dat dat ik een betaalde snabbel niet meer kan doen, waardoor ik dus minder geld verdien, ergo ik moet erop toeleggen.
Simpel economisch denken heet dat. En nee, dan ben je niet bekrompen, dus jouw oordeel vindt ik gebaseerd op helemaal niks.... :evil:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 jul 2004 10:10 

camel schreef:
Simonski schreef:

beste vriend, er zijn mensen die moeten leven van hun muziek, snap je, die spelen om bijvoorbeeld hun huur te betalen, als ik dit zou aannemen, betekend dat dat ik een betaalde snabbel niet meer kan doen, waardoor ik dus minder geld verdien, ergo ik moet erop toeleggen.
Simpel economisch denken heet dat. En nee, dan ben je niet bekrompen, dus jouw oordeel vindt ik gebaseerd op helemaal niks.... :evil:

Ho ho zeg, niet zo snel beledigd he; hij heeft het vast en zeker over amateurs hier. Voor een amateur is het inderdaad helemaal niet belangrijk om er geld voor te krijgen als er een dagje lowlands tegenover staat.
Waarom voelen professionels zich altijd aangevallen als het op geld neerkomt? Ik vind het best triest dat je nooit 's ergens kunt spelen zonder dat je er geld voor wil hebben... Ga je dan elke keer als de mogelijkheid er is om ergens te spelen nee zeggen omdat je er niks voor krijgt, alleen maar omdat je ergens hád kúnnen spelen waar je wél betaald werd?
Ik denk dat lowlands of wie het dan ook organiseert niet mikt op schnabbelaars, maar gewoon op amateurs die het leuk vinden om muziek te maken en daarbij een leuk dagje uit hebben.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur