trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Sergei Nakariakov live op Museumplein!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 14 feb 2026 21:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 16:54 

trompetlover schreef:
gaaaap???
O Uw mega lange verhalen met leerzame info zijn inderdaad niet slaap verwekkend meneer Veldkamp...is ook zo!

Ben weer aan de autos aan het sleutelen heren...
Groeten

Dan lees je ze toch niet! :idea:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 16:56 

Toch leuk dat je ze gelezen hebt. :lol:

Misschien begrijp je me niet goed, maar dit onderwerp was gelukkig al een tijdje geleden al helemaal uitgekauwt totdat je/u er weer over begon, vandaar mijn gaap. Maar, ja dit geldt natuurlijk voor elk onderwerp..... :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 17:08 

OOOOOOOO was het al afgelopen dit onderwerp....dom had ik helemaal niet door...nou sorry hoor....
trouwens 3 auto's door de apk gekregen vandaag! ik ga naar huis nu.....misschien tot binnenkort nog eens.
Zal dan even bijhouden waar ik wel en niet op in kan gaan en wat al uitgekauwd is en niet om dan in ieder geval mijheer Veltkamp niet in slaap te schrijven...nogmaals sorry mijnheer Veltkamp ...zal beter opletten voortaan

Latur!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 aug 2004 17:12 

Laturrrrrrrrrrr!

Jeroen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:16 

Callichioadict schreef:
Ik ga het gewoon voor de derde keer proberen.
Waar het mij absoluut niet om gaat is om een trompettist aan de hoogste boom op te hangen als hij een fout maakt. Wel vindt ik dat je het er gewoon over moet kunnen hebben en je hoeft het dus ook niet onder het kleed te vegen alsof die fout er niet is geweest. Nogmaals hoge bomen ( en ik vind trompettisten bij het KCO hele mooie hoge bomen) kunnen best tegen een flink beetje wind.

Elke keer die pavlov reactie van Jeroen J als er weer eens iemand kritiek durft te hebben op een van zijn leraren, collega's of anderen in zijn beroepsgroep of het inmiddels bekende trompetmerk wat hij bespeeld daar wordt ik wat moe van.
Jeroen durft zelf wel een stelling in te nemen maar als die van een ander hem even niet bevalt zegt hij er wat van om als de grond wat heet onder de voeten wordt te roepen dat hij niet in discussie gaat. Dat vindt ik dus nogal laf, en als Jeroen daar dan niet tegen kan, dan moet Jeroen maar beter niet reageren op een discussieforum.

sjeez man, jij bent triest, kennelijk snap je t principe gewoon niet. Het is niet dat er niet over gesproken mag worden maar het siert de amateur dat hij een beroepstrompettist liever zit afbranden. Ach als je jezelf er maar beter door voelt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:22 

Callichioadict schreef:
Misschien een hele domme vraag maar ik stel hem toch:

Wat doet het ertoe of iemand nou les heeft gehad van zijn vader, van de beste trompetdocent of van helemaal niemand?
Wat zegt dat over het concert wat die figuur geeft?

Ik heb gehoord wat uik heb gehoord en gezien wat ik heb gezien en volgens mij gaat het daar om en niet of zijn pa hem nou wel of niet les heeft gegeven, dat zegt niks over s'mans kwaliteiten.

Op zijn cd's vind ik niet dat hij een briljante toon heeft ( klinkt mij nogal stoffig in de oren) , technisch is het absolute top wat hij doet maar muzikaal vind ik het erg vlak en vind ik Peter Masseurs, om maar een voorbeeld te geven een veel beter trompettist.
Maar ja die heeft geen auto ongeluk gehad, heeft les gehad van iemand van de fanfare en daar zit een veel minder 'gelikt" marketing verhaal achter.

HOEHOEHOE!!!! Leuk verhaal, wat moet je ermee???????????

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:27 

trompetlover schreef:
Iemand afzeiken op een kicks met naam en toenaam en in welk stuk heeft niks te maken met een mening geven....
dat is triest gedrag!!!

helemaal mee eens!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 aug 2004 10:28 

En waar komt dit ineens weer vandaan?
Iedereen mag hier zijn/haar mening geven! Daar mag je het mee eens zijn of niet, maar als je er tegenin wil gaan, doe dat dan met zinnige argumenten en niet alleen met de bedoeling om tegen iemand aan te schoppen! :idea:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur