Callichioadict schreef:
Ik ga het gewoon voor de derde keer proberen.
Waar het mij absoluut niet om gaat is om een trompettist aan de hoogste boom op te hangen als hij een fout maakt. Wel vindt ik dat je het er gewoon over moet kunnen hebben en je hoeft het dus ook niet onder het kleed te vegen alsof die fout er niet is geweest. Nogmaals hoge bomen ( en ik vind trompettisten bij het KCO hele mooie hoge bomen) kunnen best tegen een flink beetje wind.
Elke keer die pavlov reactie van Jeroen J als er weer eens iemand kritiek durft te hebben op een van zijn leraren, collega's of anderen in zijn beroepsgroep of het inmiddels bekende trompetmerk wat hij bespeeld daar wordt ik wat moe van.
Jeroen durft zelf wel een stelling in te nemen maar als die van een ander hem even niet bevalt zegt hij er wat van om als de grond wat heet onder de voeten wordt te roepen dat hij niet in discussie gaat. Dat vindt ik dus nogal laf, en als Jeroen daar dan niet tegen kan, dan moet Jeroen maar beter niet reageren op een discussieforum.
sjeez man, jij bent triest, kennelijk snap je t principe gewoon niet. Het is niet dat er niet over gesproken mag worden maar het siert de amateur dat hij een beroepstrompettist liever zit afbranden. Ach als je jezelf er maar beter door voelt