KiX schreef:
Dehaanmuziek schreef:
Tsjee, wat een denigrerende taal ineens over amateurs!
Ik denk, en dat heb ik al eerder geschreven, dat de meeste amateurs te veel opkijken naar de profs! Die kunnen alles spelen en mogen geen fouten maken (en doen dat ook nooit!)
Maar als er dan wel een keer een kicks te horen is, oeioeioei!
Maar dit onderwerp begint aardig op studeren te lijken:
Herhalen, herhalen, herhalen!

(Gaap)
APPLAUS!!!! Erg mooi gesproken, infeite verlaag je nu het nivo van de amateur nog verder. (Kon t nog lager dan) Weet je? Je moet mensen gewoon in hun waarde laten, en met jullie domme reacties op professionele trompettisten zet je alleen maar kwaad bloed. Hiermee maak je de kloof alleen maar groter, maar ja daarvoor is het merendeel hier AMATEURS!!!!!!

Ten eerste: IK heb nooit gezegd of geschreven dat een prof nooit mag KiXen, integendeel zelfs! Als je even de moeite had genomen om eerdere posts te LEZEN had je dat geweten! Nu ben je alleen maar op zoek gegaan naar negatieve dingen over profs, nou die zijn er zat te vinden, maar daar ga IK het als amateur niet over hebben!
Ten tweede: Als jij iets tegen amateurs hebt ben je zeker vergeten hoe je zelf ooit begonnen bent!? Bovendien is jouw totale reactie hier bijzonder amateuristisch!
Ten derde: 't Niveau van veel amateurs is veel hoger dan jij denkt!
Gezien je reacties hier kan je er nog veel van leren!
Ten vierde: Wat JIJ ergens van vindt interesseerd me echt helemaal NIETS meer!