Beste echte trompetisten,
Wanneer ik op mijn kopere trompet blaas wordt ik altijd geemotioneerd.
Meestal speel ik 's avonds de sterren van de hemel en laat het goddelijke geluid het bloed in mij, sneller stromen en als ik wat langer speel wordt mijn trompet een paar honderste langer van de warmte die ik erin stopt.
Mijn trompet heeft altijd zin en heeft nooit hoofdpijn en magnetische velden hebben geen enkele invloed op hem.
Zie je het al gebeuren, je speelt met z'n z'n

, sorry ik kan het bijna niet uit mijn welgevormde strot krijgen, ja, z'n digitale trompet en je komt te dicht bij een mobieltje of een geluidsbox, het magnetische veld doet zijn werk en je kunt z'n z'n digitale trompet resetten, je neemt een pen en drukt op een, bijna niet te zien, knopje om hem weer te kunnen bespelen. Je kunt ook niet buiten spelen als het regent. Zie je het al voor je, de volgende stap is een LSD schermpje er monteren waar je kunt zien hoe het publiek applaudiseerd, kun je lekker thuis blijven.
Trouwens, plastic digitale trompet is niet afbreekbaar en dus slecht voor de natuur.
Ik raad een ieder aan die een hart voor echte kunst heeft, trouw te blijven aan de enige echte rood kopere trompet waar enige slagveld mee gewonnen is.
Groetjes Co v/d Weerdhof uit Veenendaal