Bars schreef:
Ik heb nu een uitstekende Courtois 522 of 525.
Ik moet alleen steeds vaker ergens anders heen, en daar zijn ze bij de vereniging niet zo blij mee, en ik ben er ook een beetje huiverig voor want anders is het dubbel mijn schuld.
Daarom ben ik op zoek naar een trompet met een goede prijs/kwaliteit verhouding
Ik neem aan dat je bedoeld dat je ergens anders op die trompet blaast: daar moet een vereniging alleen maar blij mee zijn, want hoe meer jij blaast, hoe beter je wordt!
En dat gehuiver: is dat voor als er iets met dat ding misgaat (je laat 'm vallen, je gaat er op zitten, iemand anders struikelt er over etc....

)
De meeste verenigingen verzekeren hun instrumenten toch? dan is ie vast ook verzekerd als je thuis studeert, of op de fiets onderweg bent met dat ding, en ook als je er ergens anders op speelt, toch?
Verder begrijp ik wel dat je een eigen toeter wil hebben, hoor, maar spaar even door tot je iets kan kopen wat een poosje mee kan gaan, zoals in vorige berichten al geadviseerd is.
Ik viel nogal veel in bij andere verenigingen en zo! Dat vonden ze bij mijn vereniging ook niet zo leuk! Ik snapte er niets van, want ook ik dacht, ik word er toch beter van als ik meer speel?! Maar verenigingbesturen zien alleen maar gevaren (die er ALTIJD zijn, zoals Rik al zegt) en slechts zelden de voordelen!