trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Benson Bb trompet
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 00:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 nov 2004 10:39 

Rik Baars schreef:
Bars schreef:
Ik heb nu een uitstekende Courtois 522 of 525.
Ik moet alleen steeds vaker ergens anders heen, en daar zijn ze bij de vereniging niet zo blij mee, en ik ben er ook een beetje huiverig voor want anders is het dubbel mijn schuld.
Daarom ben ik op zoek naar een trompet met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik neem aan dat je bedoeld dat je ergens anders op die trompet blaast: daar moet een vereniging alleen maar blij mee zijn, want hoe meer jij blaast, hoe beter je wordt!

En dat gehuiver: is dat voor als er iets met dat ding misgaat (je laat 'm vallen, je gaat er op zitten, iemand anders struikelt er over etc.... 8) )
De meeste verenigingen verzekeren hun instrumenten toch? dan is ie vast ook verzekerd als je thuis studeert, of op de fiets onderweg bent met dat ding, en ook als je er ergens anders op speelt, toch?

Verder begrijp ik wel dat je een eigen toeter wil hebben, hoor, maar spaar even door tot je iets kan kopen wat een poosje mee kan gaan, zoals in vorige berichten al geadviseerd is.

Ik heb dit ook gehad!
Ik viel nogal veel in bij andere verenigingen en zo! Dat vonden ze bij mijn vereniging ook niet zo leuk! Ik snapte er niets van, want ook ik dacht, ik word er toch beter van als ik meer speel?! Maar verenigingbesturen zien alleen maar gevaren (die er ALTIJD zijn, zoals Rik al zegt) en slechts zelden de voordelen!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 nov 2004 12:40 

kees de Leeuw schreef:
Mijn filosofie is altijd geweest dat ik onafhankelijk wil zijn en op eigen materiaal speel. Je kunt dan spelen op wat voor jou het beste is en het vermijd allerlei gezeur; Dat betekent niet dat je niet trouw aan een vereniging moet zijn, maar wel dat een lidmaatschap niet afhankelijk is van een leeninstrument, dat zou een zeer verkeerd motief zijn !!!!!!! Dus succes met sparen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat is precied hoe ik er nu ook over denk!
Ik koop alles zelf!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 nov 2004 22:56 

Roy Benson is afkomstig van een muziekzaak in Duitsland.
Er zijn verschillende types in omloop, afhankelijk van de leverancier.

Ze zijn er van Jupiter, van Dixon (wat ook weer een verkoopmaatschappij is om het eenvoudig te houden) maar bv ook van de Getzen 300 :? .

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur