Girlpower schreef:
Klieren onder de repetitie, mijn grootste hobby. Ik heb ook nog een gezellig persoon naast me zitten, Remon die even hard meedoet. Muziekstandaards van elkaar in elkaar laten zakken,
Erg iritant, tijdens een repetitie en dus ook niet leuk! Er hoeft maar een keer toevallig een trompet of ander instrument onder te staan en het leed is niet meer te overzien!
Girlpower schreef:
mondstuk uit het instrument halen (wel heel gevaarlijk

). .....................stempijp van me maatje er uit trekken en doorgeven, zodat zijn stembuis heel het orkest doorgaat.
Dat zijn geintjes waar je bij mij echt helemaal niet mee aan moet komen! Een 'vriend' van mij heeft nog niet zo lang geleden mijn trompet uit m'n tas gehaald en onder een kapstok tussen de jassen verstopt! Er hoefde dus maar iemand zijn jas te pakken en hij zou op de grond gevallen zijn! Gelukkig heb ik ook nog echte vrienden die me even waarschuwde! De 'vriend' is nog niet klaar met me!
Girlpower schreef:
Wij zorgen niet echt voor overlast, hoor. In dat orkest ligt het niveau gewoon niet hoog en moet je elke repetitie voor hetzelfde stoppen en ook nog eens steeds bij dezelfde personen. Dat wordt iriitant. Zeer irritant en ja, dan moet je je even vermaken.

Ja , ik denk dat het niveau van je orkest echt een stuk hoger zal zorden door dit soort humor!

[/quote]