marnix schreef:
ja, dan zijn we uitgeluld, is het niet??
dus een of andere loser mag zomaar aan andermans instrument zitten, en het slachtoffer mag dan zelf de feestelijke tijd nemen om het weg te brengen, en de kosten op te hoesten om het te laten repareren.
Want reken maar dat toen het met mijn bugel mis ging, dat niemand zich kwam melden om de schade te vergoeden.
Ik hoop serieus dat ik nooit met jou kom te spelen, want sorry dat ik het zeg, ik vertrouw je voor geen meter, en daar heb ik, gezien je 2 vorige posts ook alle reden toe
Sry maar ik beginn nu een beetje raar idee over jou te krijgen, maar uitgeluld ben ik zeker niet, je ventielen een kwart draaien kan niks kwaad mee gedaan worden ZEKER niet als het door een expert gedaan word!!!!
Dus over 1 of andere loser zou ik hem zeker niet willen betitelen,
Kijk ik heb niet aan die bariton gezeten en zels zou ik het ook NOOIT doen, maar ik denk dat je omziets wel kan lachen, en tja als je om dat soort dingen niet kan lachen?!?! ik vind dat bijzonder treurig,
Als er iets mis mee zou gaan?!?! een kwart slag draaien kan niet zoveel kwaad,
en nu vraag ik me af, jij valt me wel vrolijk aan (waar je alle recht toe hebt) maar zie ji niet het verschil tussen een kwart slag draaien en trompetten tussen kapstok hangen!!!! Dat is denk ik, een heel erg groot verschil, maar hier wil ik alleen mee aantonen dat het nog veel erger kan!!!
Ik hoop dat je nu inziet dat je dit gebeuren wel een beetje heel erg opblaast, en zo niet dan hoor ik het wel