trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Enkele gedragsregels en studieadviezen voor orkestmuzikanten
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 01:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2005 13:45 

kijk vaak is het kinderachtig maar het gebeurt ook wel bij ons, heel af en toe en ik moet zeggen je kan er wel om lachen.

vooral als bij de bariton na de repetitie de ventielen worden verwisseld, en de volgende hij erachter komt dat er iets mis mee is.... :D :D

En ah joh een geintje kan toch wel, alleen met trompetten onder kapstokken :? als er wat met mijn trompet zou gebeuren, tja daar kan ik dan echt niet tegen,

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2005 13:56 

Van mn trompet moeten ze afblijven, vind ik k@t geintjes. Een geintje af en toe, ok maar niet aan de instrumenten komen...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2005 22:48 
Moderator

pim van der Meer schreef:

vooral als bij de bariton na de repetitie de ventielen worden verwisseld, en de volgende hij erachter komt dat er iets mis mee is.... :D :D

,

Oehhh hihihihihihi ja zoooooo geestig ja....

daarmee hebben een stel kutjanussen mijn bugel dus verneukt, in een orkest war ik gastspeler was.

snel ventielen verwisseld, nokjes verneukt, bugel verneukt.

ja heeeeeeeeeel geestig

als je dat leuk vind, schort er iets aan je verstand :twisted: :evil:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 maart 2005 22:56 

Je moet gewoon van andermans toeter afblijven , zou jij het leuk vinden als ze voor de grap even van je Monette of Taylorof welk merk dan ook je ventielen verwisselen en daarme je Trompet vern@$%#^&*ken

Nou ik kan je vertellen dat ik dat zeker niet leuk zal vinden en diegene ook zeer zeker even de waarheid zal zeggen :twisted: :twisted: :twisted: .

Zo dat moest ik even kwijt :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 maart 2005 08:33 

marnix schreef:

,

Oehhh hihihihihihi ja zoooooo geestig ja....

daarmee hebben een stel kutjanussen mijn bugel dus verneukt, in een orkest war ik gastspeler was.

snel ventielen verwisseld, nokjes verneukt, bugel verneukt.

ja heeeeeeeeeel geestig

als je dat leuk vind, schort er iets aan je verstand :twisted: :evil:

Ik kan begrijpen dat jij erwat tegen hebt, |maar degene die dat deed wist wat hij deed!!!!

Dennis v/d Kamp (medewerker Attelier Pfeiffer) en die weet echt wel wat die doet, :wink: dus...

tuurlijk van mijn toeter moeten ze ook afblijven maar dit was wel een oud instruement van de vereniging dus....msichien is het nu wat minder erg

En of er iets mis met mijn verstand is....ach dat zeggen wel meer mensen maar niet dat ik me daar iets van aantrek,

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 maart 2005 11:47 
Moderator

Ik kan begrijpen dat jij erwat tegen hebt, |maar degene die dat deed wist wat hij deed!!!!

Dennis v/d Kamp (medewerker Attelier Pfeiffer) en die weet echt wel wat die doet, :wink: dus...

tuurlijk van mijn toeter moeten ze ook afblijven maar dit was wel een oud instruement van de vereniging dus....msichien is het nu wat minder erg

En of er iets mis met mijn verstand is....ach dat zeggen wel meer mensen maar niet dat ik me daar iets van aantrek,

ja, dan zijn we uitgeluld, is het niet??

dus een of andere loser mag zomaar aan andermans instrument zitten, en het slachtoffer mag dan zelf de feestelijke tijd nemen om het weg te brengen, en de kosten op te hoesten om het te laten repareren.

Want reken maar dat toen het met mijn bugel mis ging, dat niemand zich kwam melden om de schade te vergoeden.

Ik hoop serieus dat ik nooit met jou kom te spelen, want sorry dat ik het zeg, ik vertrouw je voor geen meter, en daar heb ik, gezien je 2 vorige posts ook alle reden toe

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 maart 2005 12:41 

marnix schreef:

ja, dan zijn we uitgeluld, is het niet??

dus een of andere loser mag zomaar aan andermans instrument zitten, en het slachtoffer mag dan zelf de feestelijke tijd nemen om het weg te brengen, en de kosten op te hoesten om het te laten repareren.

Want reken maar dat toen het met mijn bugel mis ging, dat niemand zich kwam melden om de schade te vergoeden.

Ik hoop serieus dat ik nooit met jou kom te spelen, want sorry dat ik het zeg, ik vertrouw je voor geen meter, en daar heb ik, gezien je 2 vorige posts ook alle reden toe

Sry maar ik beginn nu een beetje raar idee over jou te krijgen, maar uitgeluld ben ik zeker niet, je ventielen een kwart draaien kan niks kwaad mee gedaan worden ZEKER niet als het door een expert gedaan word!!!!

Dus over 1 of andere loser zou ik hem zeker niet willen betitelen,

Kijk ik heb niet aan die bariton gezeten en zels zou ik het ook NOOIT doen, maar ik denk dat je omziets wel kan lachen, en tja als je om dat soort dingen niet kan lachen?!?! ik vind dat bijzonder treurig,

Als er iets mis mee zou gaan?!?! een kwart slag draaien kan niet zoveel kwaad,

en nu vraag ik me af, jij valt me wel vrolijk aan (waar je alle recht toe hebt) maar zie ji niet het verschil tussen een kwart slag draaien en trompetten tussen kapstok hangen!!!! Dat is denk ik, een heel erg groot verschil, maar hier wil ik alleen mee aantonen dat het nog veel erger kan!!!

Ik hoop dat je nu inziet dat je dit gebeuren wel een beetje heel erg opblaast, en zo niet dan hoor ik het wel :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur