Jan.B schreef:
Jazeker heb ik Callet wel eens horen spelen.Ik heb hem nog niet zo lang geleden eens gehoord in Cafe Local in Antwerpen, hij kan goed spelen. Maar om hem nu in't rijtje van de bovengenoemde heren die "vast" bij Belle spelen te plaatsen...
Misschien bedoelt ie het niet zo, maar ik vind het nogal vreemd voor een prof. Hij wist vast al op voorhand dat het een playback optreden zou worden, vervolgens schrijft iemand hier dat het playback was, dan komt ie met een reactie" hihi, maar we hebben wel echt gespeeld", maar niemand heeft het gehoord, want het was playback!!! We zijn toch niet achterlijk hier...hoewel , ik begin er nu toch aan te twijfelen

Voor mij vallen dit soort acties in de categorie achterbaks en respectloos, en bovendien over de rug van Nico proberen een goede indruk te maken.
Dit is mijn mening, ik weet over wie ik praat

Ik hoop dat jij dat ook weet Tommy!

wees gerust we hebben twee jaar samen gestudeerd, en hebben af en toe nog kontakt( en spelen nu vrijdag trouwens samen) dus ik weet idd over wie ik praat...
enige achterbakse en respectlose posts hier zijn die twee van uzelf...
en wie probeert hier over nico zijn rug indruk te maken??? voor zover ik weet niemand...
en als iemand nico mag aanhalen dan is het callet wel... hij studeerde dit jaar af bij nico (met een meer dan behoorlijke score trouwens)
callet heeft nico niet nodig om een goeie indruk te maken... daarvoor kan ie genoeg met een trompet overweg.
en wie plaatst hem in het rijtje 'vast'???
hijzelf niet.. en niemand anders behalve jij...
in een van de eerste posts hier lees je ergens wel iets van, 'ik speel ook af en toe eens mee'... dus kun je beter eerst eens lezen
als jou idee van antwoorden op posts is: alles uit context halen en woorden verdraaien, om dan lekker met modder te gaan gooien, dan kun je mss beter een ander forum opzoeken..; want daar zullen de meesten hier niet al te vrolijk over zijn.
dat is mijn mening