mi trompeta schreef:
trumpetvos schreef:
Toevallig gaan we op ons jubileumconcert op verzoek van een oud dirigent " choral and rock out " spelen die hij onder de naam Ted Huggens heeft uitgebracht.
Best wel een leuk nummer ondanks dat hij in 1973 al is uitgebracht klink hij nog steeds fris en modern ( tenzij goed uitgevoerd )
Zelf heb ik eens de solo mogen spelen van de " Evening Prayer " die hij onder de naam M van Delft heeft uitgebracht ook erg mooi vindt ik.
A.s. zondag ga ik deze spelen, ik heb hem gearrangeerd voor orgel en 2 trompetten.
Hij heeft naar mijn menig best een aardige bijdrage geleverd in de HaFa muziek.
Moooooooooi mooi mooi

Ik probeerde mezelf in te dekken door er " tenzij goed uitgevoerd " achter te zetten, je weet hoe het soms kan gaan met de amateurs.
Hoe ik het verder heb bedoeld laat ik aan ieders fantasie over
Bij deze ben je uitgenodigd om het zelf te komen luisteren, ook Ramses Helmus (trompettist KMK/JWF )zal een een aantal solo'smet ons spelen.
Het trompetgehalte is hoog die avond want ook onze eigen trompetsectie zal even in de benen moeten.
Ook zal de CD worden gepresenteerd die onlangs is opgenomen.
Je komt toch in ieder geval wel even naar je vriendinnetje luisteren?
Girlpower : in het bericht dat trompet-smurf wordt uitgelegd waarom hij dat in dit geval deed.
Met zijn combinatie van pop en barock periode zou zijn eigen naam wat te oudbollig klinken omdat hij al een bekend had in pure conservatieve hafa muziek.
Voor muziek in een toen modern jasje werd er dan ook een moderne naam aangekoppled.
Voor de rest kun je het zien als een soort van artiesten naam.