[quote="jan drost"]aan mijn reactie heb je niks, maar ik heb een half jaar geleden een kanstul c-trompet van mijn docent overgenomen, en ik hoop op louter positieve reacties op je vraag...

[/quote/]
Ik speel zelf al jaren op een Kanstul C-trompet en ben nog steeds positief. De ventielen blijven goed lopen en ook in het orkest staat hij nog steeds zijn mannetje, mooie klank en voor mij een makkelijk spelende toeter.
Mijn collega's zijn er ook nog steeds zeer over te spreken. Heb sinds 1.5 jaar ook hun piccolotrompet CCT920 en daar ben ik ook positief over.
Tuurlijk zijn er wel dingen die beter hadden gekund: Op mijn C had de stemming vanaf A2 naar C3 en daarboven beter gekund. Ik gebruik nu redelijk wat kunstgrepen om de B, C en D zuiver en open te krijgen.....maar dat levert niet echt problemen op.
Op mijn C zitten ook van die verzwaarde ventieldoppen ( tja, standaard )...het nut heb ik nog niet echt gemerkt en het schroefgedeelte op de ventielen had veel steviger gemoeten....het verbuigt zeer snel, helaas.
Maar al met al ben ik nog steeds tevreden. Ook de prijs/kwaliteitverhouding van Kanstul vind ik nog steeds goed.