trompet.nl > forum > Toon onderwerp - HELP, ik veroorzaak overlast!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 12:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 mei 2008 14:07 

Tja, aanklagen....volgens mij moet er eerst een hoop "misgaan" voordat het werkelijk tot een procedure komt. In het ergste geval komt de politie een keertje bij je kijken, maar volgens mij kunnen ze er niet zo veel mee omdat je binnen de normale tijden overdag studeert en niet na 0.00 ofzo...
Misschien zijn er andere met ervaring op dit gebied en kunnen deze je advies geven?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 mei 2008 14:13 
Moderator

saniejjj schreef:
haha...

Tsja ik heb al geprobeerd met haar te praten en dus ook verteld dat ik nooit klachten heb gehad. Nu had ik vanmiddag mijn raam open staan, dus ik zei al dat ik dicht zou doen, of het dan beter was. Nouja dat was misschien wel beter, maar je hoorde het nu ook al aan de voorkant van het huis en blabla...ze bleef er bij dat het niet mocht kunnen...en ik moest er mee ophouden, anders stond ze zo weer aan de deur. Volgens mij had ze haast want ze wou elke keer weglopen, terwijl ik probeerde met haar te praten...ik bedoel ik heb echt geen intensie om overlast te veroorzaken.

Het raam heb ik dicht gedaan, daar heeft ze misschien wel gelijk in, ik was dan ook gelijk gesmolten maar ok.

Kan ze je aanklagen wettelijk gezien?

Weer een prachtig voorbeeld van het Noord-Hollandse doen en laten dit. Nog even volhouden, studie afmaken en dan verhuizen!

Ze kan je aanklagen, dat is een ding dat zeker is. Echter er zal geen advocaat zijn die haar wil bijstaan, er zijn in het verleden al genoeg rechtzaken over gevoerd. En de kans dat ze wint is heel gering. En dan zijn alle kosten voor haar.
En als zij telkens wil langskomen, moet ze dat vooral doen, zegt meer over haar dan over jou.

Overlast veroorzaken is een ding, maar overlast ervaren mensen al heel snel. Gewoon omdat ze iets te zeiken willen hebben. Maar in geval van een rechtzaak zit je helemaal niet slecht. Zeker als ze geen directe buur is.

Volgende keer gewoon zeggen dat ze maar een rechtzaak moet beginnen, dan is het gezeur zo over.

Die pot met stroop is in dit soort gevallen alleen maar koren op de molen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 mei 2008 14:14 

A3aan schreef:
Tja, aanklagen....volgens mij moet er eerst een hoop "misgaan" voordat het werkelijk tot een procedure komt. In het ergste geval komt de politie een keertje bij je kijken, maar volgens mij kunnen ze er niet zo veel mee omdat je binnen de normale tijden overdag studeert en niet na 0.00 ofzo...
Misschien zijn er andere met ervaring op dit gebied en kunnen deze je advies geven?

Ok. Ik verwacht niet dat ze me gaat aanklagen ofzo, maar ik wil toch wel even weten wat mijn rechten zijn om te studeren. Ik heb er zelf eigenlijk geen idee van. Ik studeer altijd netjes tussen 10.00 en 20.00. Ik heb voor mezelf zelfs 12.00 gesteld voor de mensen met nachtdiensten e.d. In het huis waar ik inwoon wonen ook 2 mensen met nachtdiensten en als deze nachtdienst hebben gehad dan wacht ik netjes tot deze wakker zijn (en dat is meestal rond een uur of 12 of eerder).

Voor mezelf iig is het een prettige gedacht om te weten wat mijn rechten zijn met betrekking tot mijn studeren. En waar kan ik dat beter vragen als op een trompetforum, waar het miegelt van de herrieschoppers :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 mei 2008 14:16 

Ach, en anders kun je de stroop uit de strooppot nog altijd lekker op je pannenkoek doen... 8)

Succes en sterkte ermee...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 mei 2008 14:21 

Jongens, onwijs bedankt hoor voor de reacties alvast! :D

Dit soort acties is niet goed voor je zelfvertrouwen en dat van mij is al niet heel geweldig. Tsja waarom je dan toch trompet gaat spelen, euhhh misschien om ook eens op de voorgrond te kunnen staan :oops:

Ik zag mijn trompetdromen al een beetje in duigen vallen...maar nu ga ik weer vol goede moed verder! Ze kan me toch niks maken :wink:

En mijn strooppot laat ik lekker in de kast staan, voor de pannekoeken :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 mei 2008 14:25 

bij jou thuis een keer een trompet.nl meeting houden???
gaan we met z'n allen ff spelen :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 mei 2008 14:28 

trompet-smurf schreef:
bij jou thuis een keer een trompet.nl meeting houden???
gaan we met z'n allen ff spelen :mrgreen:

HAHAHA...ja lijkt me leuk! Gezwellie met zijn allen op mijn kamertje van 10m2, lekker knus...

Maar nog beter voor de deur van dat mens! (o das wel erg wreed hae :lol: )

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 mei 2008 14:33 

Ik zou ook, als overleg niet helpt, je gewoon aan die tijden houden: tussen 12 en 20uur. Ik heb voorheen in een flatje gewoond en met mijn buren afgesproken dat ik alleen tussen half 12 en etenstijd zou studeren. Zo nu en dan kwam er een buurman klagen, en ik ben op dat moment altijd direct gestopt om een tijdje later, als de ergste woede is overgewaaid, in alle rust te gaan overleggen. Bij mij heeft dat altijd gewerkt.

www.aachen-bigband.de
trompet: Van Laar B7 - Kanstul M-B5/B5L
bugel: Van Laar Oiram - Denis Wick RW4FL

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur