saniejjj schreef:
haha...
Tsja ik heb al geprobeerd met haar te praten en dus ook verteld dat ik nooit klachten heb gehad. Nu had ik vanmiddag mijn raam open staan, dus ik zei al dat ik dicht zou doen, of het dan beter was. Nouja dat was misschien wel beter, maar je hoorde het nu ook al aan de voorkant van het huis en blabla...ze bleef er bij dat het niet mocht kunnen...en ik moest er mee ophouden, anders stond ze zo weer aan de deur. Volgens mij had ze haast want ze wou elke keer weglopen, terwijl ik probeerde met haar te praten...ik bedoel ik heb echt geen intensie om overlast te veroorzaken.
Het raam heb ik dicht gedaan, daar heeft ze misschien wel gelijk in, ik was dan ook gelijk gesmolten maar ok.
Kan ze je aanklagen wettelijk gezien?
Weer een prachtig voorbeeld van het Noord-Hollandse doen en laten dit. Nog even volhouden, studie afmaken en dan verhuizen!
Ze kan je aanklagen, dat is een ding dat zeker is. Echter er zal geen advocaat zijn die haar wil bijstaan, er zijn in het verleden al genoeg rechtzaken over gevoerd. En de kans dat ze wint is heel gering. En dan zijn alle kosten voor haar.
En als zij telkens wil langskomen, moet ze dat vooral doen, zegt meer over haar dan over jou.
Overlast veroorzaken is een ding, maar overlast ervaren mensen al heel snel. Gewoon omdat ze iets te zeiken willen hebben. Maar in geval van een rechtzaak zit je helemaal niet slecht. Zeker als ze geen directe buur is.
Volgende keer gewoon zeggen dat ze maar een rechtzaak moet beginnen, dan is het gezeur zo over.
Die pot met stroop is in dit soort gevallen alleen maar koren op de molen.