Naar mijn idee zijn leraren toch echt wel nuttig. Uiteraard moet je het treffen.
En iedere leraar heeft naar mijn idee ook zijn eigen dingen waar hij op let. Tsja ook leraren zijn mensen...
Ik ben begonnen bij een docente waar ik vooral heel veel lol heb leren maken op mijn trompet. Erg leuk en gezellig en motiverend om door te gaan.
In de tussentijd ben ik voor een half jaar naar Vught bij Den Bosch verhuist en heb daar gelest op de trompet. Weer een nieuwe frisse wind met aandacht voor een mooi vol geluid en nu weer verhuist, weer een nieuwe leraar die heel veel aandacht heeft voor techniek. Kwam er dus idd wel achter dat ik eigenlijk nooit goed de techniek heb aangeleerd

maar aan de andere kant als ik in het begin niet die lol zou hebben gehad van de leuke stukken, was ik dan wel doorgegaan? Uitdaging dus nu die techniek.
Nu probeer ik een mix te vinden tussen leuk spelen, maar ook beter leren spelen en de juiste technieken aan te leren. Inmiddels is trompetspelen zo'n verslaving geworden dat ik niet meer zonder kan...
Voordeel bij mij is dat wanneer je naar les moet, je ook een stok achter de deur hebt daadwerkelijk je saaie oefeningetjes te doen

En een vraagbaak hebt voor je vragen....(waar uiteraard zo'n forum als dit ook ideaal voor is

)