Citaat:
Andere muziek = ander werk = andere prestatie. Het één is niet minder dan het ander. Maar WEL anders. Heeft met status volgens mij niet zoveel te maken.
Mee eens: da's precies waar het mij om gaat . . .
@trompetlover:
Als iemand uit een intellectueel wereldje met een dergelijk avatar als het uwe mij "lief" gaat noemen . . . . . .
Even serieus:
Ik begrijp heus wel waar u het over heeft en dat FC Hummelo iets anders is dan . . en dat er ook veel hedendaags werk wordt gemaakt en gespeeld en dat het niet allemaal Mozart is . . . .
Ik begrijp ook wel dat het vervelend is als er veronderstellingen worden uitgesproken over een vakgebied waar men geen volledig zicht op heeft. Dat er blijkbaar wel een verschil is in (aard van de) werkdruk (of hoe die door allerlei omstandigheden wordt ervaren) is intussen wel duidelijk geworden.
Ik ging er vanuit dat een degelijke voorbereiding in combinatie met de kwaliteiten van de trompettist en opgebouwde ervaring, voldoende zouden moeten zijn om een dergelijke job te kunnen doen. De invloed die andere/externe factoren op een stoel als bij het KCO uitoefenen is blijkbaar dusdanig dat dat niet opgaat . . .