Les is niet echt een probleem, mijn trompetleraar help me er graag een beetje mee. Het probleem is alleen dat ik veel wil kunnen en leren en dat ik moet kiezen in wat ik wil leren en we maar zo kort tijd hebben tijdens de les. In Rotterdam bestaat er ook een jazz school op de muziekschool, maar die bewaar ik nog even voor volgende jaar, omdat ik er nu iig geen geld voor heb helaas.
Ik dacht dat er misschien wel boekjes oid waren waar ik zelf een beetje mee aan de slag kan en dat was dus ook mijn vraag hier. Ik heb donderdag mijn laatste les van dit seizoen gehad en ben nog vergeten eigenlijk eens te vragen wat ik kan gebruiken om me hetzelf een beetje aan te leren. Leuk project voor de vakantie (en daarna uiteraard...)

Als er een akkoord staat weet ik nog niet wat ik daar kan spelen, want ik heb begrepen dat er dan weer tig schema's/ladders e.d. zijn...dat wil ik graag een beetje leren.
Ik ga denk eens even kijken of ik dat boekje jazz theory ergens te pakken kan krijgen. Me wat kan verdiepen in de theorie en dan kijken of ik iets zinnigs uit die trompet krijg