MarkGD schreef:
Kan je de rim van de 8.5 van Curry enigszins vergelijken met die van de 11B4? Ik heb namelijk zelf ook nog een 11B4 liggen, maar ik vind die rim te scherp.....
Yamaha heeft inderdaad niet de meest comfortabele randen, hoewel de GP versies toch weer anders aanvoelen. Misschien komt 't door 't gouden randje.
Hoe de 8.5 van Curry aanvoelt weet ik niet, ik heb hier een Curry uit de 600 serie liggen nl. de 50M en die voelt minder scherp maar heeft daarentegen weer een smallere rand. Houd ik niet van zo blijkt...
Fijner vind ik Warburton mondstukken die ook nog 's 't voordeel hebben dat je kan experimenteren met de backbore; wat mij betreft het beste mondstuk tot nu toe.
Dat Curry's slecht verzilverd zijn kan ik niet onderschrijven. Ik heb er al heel wat langs zien komen en die waren allemaal heel goed afgewerkt en passen zonder gewiebel in Vincent Bach, Getzen, B&S en Yamaha recievers.. Bovendien zijn ze via Mouthpieceexpress.com voordelig te bekomen en bijken ze prima door te verkopen te zijn dus mocht je een experimentje willen uitvoeren zeg ik: Doen!